HANYA KITA YANG MEMAHAMI DIRI KITA.CUBA YANG TERBAIK HARI DEMI HARI UNTUK AGAMA, BANGSA DAN NEGARA

Tuesday, March 24, 2009

CERITA PAYAH LUPA..





cerita ni da lama.tapi aku x boleh lupa..

dulu aku tengok binatang yahudi bunuh orang islam palestin dalam tv.aku pun rasa benci, marah n geram.aku nak pi berjihad pegang M16, AK 12, bazooka anti tank missile x mampu n x ada upaya.

aku rasa semua orang islam pun rasa macam aku.marah dan sedih.tak guna punya yahudi laknatullah.

tapi..

mulut cakap marah, tapi dalam toilet masih guna barang yahudi!gosok gigi pagi2 guna colgate.pagi2 da tolong yahudi(contoh sahaja).banyak lagi benda lain dalam hidup kita sokong ekonomi yahudi.langsung n tak langsung.


kalau dulu kita xtau, sekarang kita da tau.kalau da beli sebab x tau,x mengapa..kalau beli sebab tepaksa kerana x da pilihan lain x apa..tapi kalu beli sebab saja2 maka umpama bagi peluru kat yahudi untuk bunuh orang islam! memang bangang..

BOIKOT SEMUA BENDA NI! berhenti terus memang la lagi baguss..


























Iklan 'Coke' Di Eropah...... .

Perhatikan Iklan di bawah, apa pandangan anda..? Ini adalah petikan di antara iklan iklan 'Coke' yang di terbitkan di Eropah






Renung renungkan lah wahai saudara saudari.

Jika anda cintakan MARUAH ISLAM, sebarkanlah.
Kita ANTI YAHUDI

Tapi mengapa kita masih terus menyokong produk ini.
Biadap sungguh mereka MEMPERSENDAKAN Islam.
Masih Nak Minum Coke Lagi .?


Berpesan-pesan sesama insan


7 comments:

biskutpetaksegi said...

saya guna darley..
emmm
setiap perkara ...setiap perubahan memerlukan masa.....kalu boikot semua mmg la bagus...tp fitrah manusia mudah lupa..hari nie boikot..besok atau lusa beli jugak...
dan saya sangat respek dengan anda..begitu istiqamah dlm isu nie...semoga ia berkekalan..

lembah bujang said...

darley kempeni cina pnye.

saya guna ubat gigi HPA.org islam punya(bkn promote tau haha)..ad herba lagi!

ya ya.saya pon harap smua org pon suppot utk sama2 brubah..

doa2kan sy istiqamah.mula senang, nk trus menten tu yg susah.huhu

naim said...

guna ubat gigi meswak from dabur =p

lembah bujang said...

bkankah anda guna kayu sugi aje?? hehehe

bagus promoter nih. =P

biskutpetaksegi said...

saya x tahu pun pasal darley tuh..
emmm citer pasal istiqamah..
apa kata tuk next entry anda buat pasal tajuk nie..(adakah akan membebankan anda??)kalau rasa terbeban ..tak yah lah buat..
cuma ingin tahu pandangan anda mengenai perkara tersebut..


p/s..:sekadar memberitahu ..blog nie sangat besh..dan saya telah menjadi pengikut anda secara anonymous

lembah bujang said...

owh..trima kasih biskutmarie. =)

kecil tapak tgn, luas sya hamparkan.sudah tntu cadangan saudara/ri akn sya fikir2kan, insyaAllah

owh..pasal darley, sy pn baru tahu.

masalahnya skarg, di mesia byk sgt org tipu cop halal.jika anda sorg penuntut/pekerja,

status 'ingredient' ssuatu makanan adalah amat penting bukan??

bkn apa, takut benak susah nk ngaji!
kta org tua2 la..huhu

have a nice day to all

biskutpetaksegi said...

betul3..
biskutpetaksegi bukan biskut merry...
hahaha..apepon keduanya sedap dimakan

Post a Comment